ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ «ПАКУНОК МАЛЮКА
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ «ПАКУНОК МАЛЮКА»
Управління соціального захисту населення
Хорольської райдержадміністрації
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади |
||
1 |
Місцезнаходження |
м. Хорол, вул. Незалежності, 62 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
з 8.00 до 17.00, у п’ятницю з 8.00 до 15,45
|
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
тел./факс(05362)33-3-95 Е-mail:uszn_horol@adm-pl.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Факт живонародженної дитини |
8 |
Перелік необхідних документів |
Заява за формою що передбачено Порядком; копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу); копія рішення про встановлення опіки (для опікунів) копію посвідки на постійне проживання/ посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства); копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків паспорта; довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»; заява про відкриття спеціального рахунку який відкрито лише в КП «Приват Банк» |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення компенсації, подаються особою самостійно. Заява може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням електронного цифрового підпису) |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
11 |
Термін опрацювання |
Протягом п’яти робочих днів з дати надходження документів/відомостей. Допомога оформляється рішенням про призначення (відмову в призначенні) грошової компенсації, яка зберігається в особовій справі отримувача грошової компенсації та надається на термін призначення компенсації |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Звернення за призначенням грошової компенсації надійшло пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини та подання не у повному обсязі документів.
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення грошової компенсації / відмова в призначенні грошової компенсації |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Компенсацію можна отримати лише через відкритий спеціальний рахунок КП «Приват Банк» |